Oficina Atenció Ciutadana OAC
Oficina d'Atenció a la Ciutadania. Registre general documents. Padró habitants. Informació administrativa. Oficina Atenció Ciutadania. Registre documents
Facilita informació del poble i de l'Ajuntament. S'encarrega de donar informació, ajuda i orientació a la ciutadania i a les empreses que requereixen serveis, realitzar tràmits i/o gestions.
Línies de servei:
- Informació general del municipi
- Informació dels serveis municipals
- Canalització de suggeriments i queixes
- Inici de gestions i tràmits amb l'Ajuntament
- Registre general d'entrada i sortida de documents
- Gestió del padró d'habitants
⇒ Amb l'objectiu de millorar de forma continua les prestacions que oferim a la ciutadania hem elaborat un document que hem anomenat Carta de servei de l'OAC.
Recull els compromisos de qualitat que ens hem marcat per continuar treballant amb la màxima eficiència però també informa dels drets, deures i forma de participació per esdevenir una administració més propera, fàcil i transparent.
Persones destinatàries:
Ciutadania
Cost:
Gratuït
Àrea responsable:
Administració central