Oficina Atenció Ciutadana OAC

Oficina d'Atenció a la Ciutadania. Registre general documents. Padró habitants. Informació administrativa. Oficina Atenció Ciutadania. Registre documents

Facilita informació del poble i de l'Ajuntament. S'encarrega de donar informació, ajuda i orientació a la ciutadania i a les empreses que requereixen serveis, realitzar tràmits i/o gestions.

Línies de servei:

  • Informació general del municipi
  • Informació dels serveis municipals
  • Canalització de suggeriments i queixes
  • Inici de gestions i tràmits amb l'Ajuntament
  • Registre general d'entrada i sortida de documents
  • Gestió del padró d'habitants

⇒ Amb l'objectiu de millorar de forma continua les prestacions que oferim a la ciutadania hem elaborat un document que hem anomenat Carta de servei de l'OAC.

Recull els compromisos de qualitat que ens hem marcat per continuar treballant amb la màxima eficiència però també informa dels drets, deures i forma de participació per esdevenir una administració més propera, fàcil i transparent.

Persones destinatàries:

Ciutadania


Cost:

Gratuït 


Àrea responsable:

Administració central 


És un servei obligatori:

No

OAC - Oficina d'Atenció a la Ciutadania

Plaça de l'Ajuntament, 1 - 08107 Martorelles - Barcelona (Catalunya)
Telèfon: 93 570 57 32 Ext.1
Fax: 93 6818726
Adreça electrònica: mar.oac@martorelles.cat
Horari:  
De dilluns a divendres de 8h a 15h. Dimarts a la tarda amb cita prèvia, excepte del 5 al 30 d'agost de 8h a 14h.
Vegeu-ne la situació al mapa
Darrera actualització: 19.07.2023 | 14:59