Registre de personal funcionari habilitat
Persones que no disposen de mitjans electrònics
El Registre de personal funcionari habilitat és el llistat de persones de l'Ajuntament que poden:
- Fer còpies autèntiques de documents públics
- Assistir a la ciutadania que no disposa de mitjans per a presentar tràmits de forma electrònica. En aquests casos, serà necessari que la persona interessada:
- S'identifiqui davant de la persona funcionària.
- Doni el seu consentiment exprés per a que es pugui realitzar l'actuació concreta que els convingui.
Noms i cognoms | Unitat administrativa on treballa |
M. Nieves Villanueva Igual | Oficina d'Atenció a la Ciutadania - OAC- |
M. Teresa Muñoz Moreno | Oficina d'Atenció a la Ciutadania - OAC- |
Catalina Valcárcel Pérez | Oficina d'Atenció a la Ciutadania - OAC- |
En aplicació del Decret d'Alcaldia de Creació del Registre de personal funcionari habilitat donant compliment a l'art. 12.2 de la Llei 39/2015, d'1 d'octubre, del procediment administratiu comú de les administracions publiques.
Registre funcionaris habilitats. Registre personal funcionari habilitat
Darrera actualització: 9.06.2022 | 19:08
Darrera actualització: 9.06.2022 | 19:08