Sol·licitud d'Informe d'accident de trànsit
Petició d'informe d'accident de circulació. Accident trànsit. Accident vehicles. Accident circulació. Informe assegurança. Informe asseguradora
Aquest tràmit serveix per demanar una còpia de l'informe tècnic d'un accident assistit per la Policia Municipal de Martorelles previ pagament d'una taxa.
Com es gestiona aquest tràmit
- Us heu de posar en contacte amb la policia per saber si es va fer informe de l'accident que vàreu patir en aquest correu
- Enviar aquesta sol·licitud
- Rebreu un document conforme heu de fer el pagament de la taxa
- Heu d'enviar a l'Ajuntament el comprovant conforme heu fet el pagament en aquest correu
Normativa reguladora
Ordenança fiscal número 23 Taxa per expedició de documents administratius
Quin cost té:
52€ segons el que marca l'ordenança fiscal número 23
Qui pot sol·licitar-ho:
Persones físiques, jurídiques, entitats o professionals que justifiquin la necessitat de l'informe
Cal aportar:
-
Formulari 2950 Informe d'accident de trànsit
- Si actueu en representació legal de la persona sol·licitant, cal presentar la documentació acreditativa
- És obligat que la documentació i les dades siguin certes i a facilitar la informació requerida per l'Ajuntament.
Canals de tramitació:
-
Telemàticament
Per fer la tramitació telemàticament heu de: 1er Prémer el botó verd de -Tramitar ara- que hi ha a sota, en aquesta mateixa pantalla. 2n Connectareu amb la seu electrònica. 3er Seleccioneu instància genèrica- i premeu el botó verd -Tramitar- 4rt Veureu una nova pantalla, premeu el botó blau -Seleccionar mètode d'identificació- 5è Seleccioneu qualsevol certificat digital vàlid, com per exemple: l'idCAT mòbil (al final d'aquesta pàgina hi ha informació de com aconseguir-lo), DNI electrònic, CERES, clave 2.0, etc. 6è Empleneu el formulari d'instància genèrica i adjunteu la documentació relacionada a l'apartat -Cal aportar-
Tramitar ara -
Presencial