Servei de teleassistència - BAIXA
Anul·lació Servei teleassistència. Baixa teleassistència. Baixa servei teleassistència. Teleassistencia
Tràmit que serveix per sol·licitar la baixa del servei de teleassistència que us comunica, les 24 hores del dia i els 365 dies de l’any, amb professionals especialistes en oferir ajuda a l’instant i en qualsevol moment.
Abans de realitzar aquest tràmit és imprescindible demanar una entrevista al personal tècnic de les oficines de la Regidoria de Benestar i família al telèfon 93 570 12 52 o al correu electrònic serveisocials@martorelles.cat per valorar la vostra situació, rebre assessorament i resoldre dubtes.
Normativa reguladora
Quin cost té:
Gratuït
Qui pot sol·licitar-ho:
Les persones que disposen del servei de teleassistència
Cal aportar:
-
Formulari_2858 BAIXA Servei de Teleassistència
- En el cas d'actuar en representació legal de la persona sol·licitant, s'ha de presentar la documentació acreditativa
-
Les persones comunicants estan obligades a que la documentació aportada i les seves dades siguin certes i a facilitar tota la informació requerida per l’Ajuntament per tal de comprovar la seva veracitat
Canals de tramitació:
-
Telemàticament
Per fer la tramitació telemàticament heu de: 1er Prémer el botó verd de -Tramitar ara- que hi ha a sota, en aquesta mateixa pantalla. 2n Connectareu amb la seu electrònica. 3er Seleccioneu instància genèrica- i premeu el botó verd -Tramitar- 4rt Veureu una nova pantalla, premeu el botó blau -Seleccionar mètode d'identificació- 5è Seleccioneu qualsevol certificat digital vàlid, com per exemple: l'idCAT mòbil (al final d'aquesta pàgina hi ha informació de com aconseguir-lo), DNI electrònic, CERES, clave 2.0, etc. 6è Empleneu el formulari d'instància genèrica i adjunteu la documentació relacionada a l'apartat -Cal aportar-
Tramitar ara -
Presencial