Podeu presentar les vostres queixes, suggeriments referents a temes com l'estat del carrer, l'enllumenat públic, infraestructures municipals, edificis privats, veïnatge, etc. Així com totes aquelles propostes que considereu oportunes, incloses les incidències o reclamacions d'un servei, una actuació o una decisió municipal. També ens podeu fer arribar les vostres idees per ajudar a millorar la vida a Martorelles.
L’OAC recull les peticions, queixes i suggeriments i les distribueix al departament corresponent per a ser ateses i contestades.
Normativa reguladora:
Gratuït
El termini legal és de tres mesos, a contemplar des de la data de registre de la sol·licitud. Silenci administratiu: Per la naturalesa del tràmit no es contempla. Vies de reclamació: Les ordinàries del procediment administratiu.
Qualsevol persona
Per fer la tramitació telemàticament heu de: 1er Prémer el botó verd de -Tramitar ara- que hi ha a sota, en aquesta mateixa pantalla. 2n Connectareu amb la seu electrònica. 3er Seleccioneu instància genèrica- i premeu el botó verd -Tramitar- 4rt Veureu una nova pantalla, premeu el botó blau -Seleccionar mètode d'identificació- 5è Seleccioneu qualsevol certificat digital vàlid, com per exemple: l'idCAT mòbil (al final d'aquesta pàgina hi ha informació de com aconseguir-lo), DNI electrònic, CERES, clave 2.0, etc. 6è Empleneu el formulari d'instància genèrica i adjunteu la documentació relacionada a l'apartat -Cal aportar-
Mitjançant instància a les Oficines d'Atenció de la Ciutadania -OAC-