Pressupostos contractació. Pressupost contractació
Document que indica l'import previst per a l'adquisició d’un bé o servei. Les empreses i els professionals l’han de presentar a l’Ajuntament de Martorelles per poder participar en les contractacions públiques.
La presentació del pressupost no significa que s’hagi aprovat l’execució del contracte.
Queda aprovat amb una comunicació on hi consta el número d’operació i/o un acord de l'adjudicació que s’ha d’incloure a la factura.
Gratuït
Proveïdors – empreses i professionals- als que l’Ajuntament els ha sol·licitat un pressupost. La persona que registra el pressupost no cal que sigui la que factura, en aquest cas, quan empleneu el formulari web haureu de marcar la casella conforme esteu actuant en representació d'un altre persona
PDF amb el pressupost que ha d’incloure com a mínim aquestes dades: Nom de l’empresa NIF Adreça Correu electrònic Número de pressupost Concepte Import Iva Import total Departament al que es dirigeixi i/o persona de contacte
Per fer la tramitació telemàticament heu de: 1er Prémer el botó verd de -Tramitar ara- que hi ha a sota, en aquesta mateixa pantalla. 2n Connectareu amb la seu electrònica. 3er Seleccioneu instància genèrica- i premeu el botó verd -Tramitar- 4rt Veureu una nova pantalla, premeu el botó blau -Seleccionar mètode d'identificació- 5è Seleccioneu qualsevol certificat digital vàlid, com per exemple: l'idCAT mòbil (al final d'aquesta pàgina hi ha informació de com aconseguir-lo), DNI electrònic, CERES, clave 2.0, etc. 6è Empleneu el formulari d'instància genèrica i adjunteu la documentació relacionada a l'apartat -Cal aportar-