Oferta d'ocupació pública
Convocatòries selecció personal per a l'Ajuntament. Oposició. Oposicions. Concurs oposició. Concurs mèrits. Borsa treball. Oferta ocupació. Oferta de feina. Oferta pública d'ocupació
Tràmit que serveix per participar a les proves de selecció de personal per cobrir un lloc fixe o temporal a l'Ajuntament de Martorelles.
Per accedir a la informació de les convocatòries actives, les seves bases reguladores i el formulari per participar-hi. Ves-hi. Un cop escollit el formulari, s'ha de tornar a aquesta pàgina per poder tramitar la vostra presentació a la convocatòria desitjada.
Quin cost té:
Segons el que s'estableixi a les bases
Quan es dóna resposta:
El termini de presentació de les sol·licituds està detallat a les bases reguladores corresponents de cada procés selectiu. Per norma general, acostumen a ser 20 dies naturals des de la darrera publicació als diaris oficials: BOPB, DOGC o BOE. (A les bases reguladores també podeu consultar el dia de publicació)
Qui pot sol·licitar-ho:
Persones físiques que tinguin capacitat d'obrar d'acord amb les normes civils i que compleixin els requisits establerts a les bases reguladores de la convocatòria
Cal aportar:
-
Documentació bàsica a aportar
- Còpia del DNI o document identificatiu
- Currículum Vitae
- Titulació acadèmica
- Documentació acreditativa dels mèrits al·legats
- Documentació acreditativa de l'experiència laboral (informe de vida laboral de la Tresoreria General de la Seguretat Social i contractes de treball i/o certificats de serveis prestats en cas d'haber treballat a l'administració pública)
- Certificat del nivell de català (C1) de la Secretaria de Política Lingüística o equivalent o el que es requereixi per a cada convocatòria
- Tota altra documentació requerida a les bases reguladores de la convocatòria -
Formulari - Selecció de personal
Per a cada convocatòria hi ha un formulari concret que es publica conjuntament amb les bases específiques (A l'inici d'aquesta pàgina, en verd, teniu l'enllaç per poder-hi accedir. Envieu-lo o porteu-lo segons el que s'indica a l'apartat Canals de tramitació d'aquesta pàgina o a les bases)
Canals de tramitació:
-
Telemàticament
Per fer la tramitació telemàticament heu de: 1er Prémer el botó verd de -Tramitar ara- que hi ha a sota, en aquesta mateixa pantalla. 2n Connectareu amb la seu electrònica. 3er Seleccioneu instància genèrica- i premeu el botó verd -Tramitar- 4rt Veureu una nova pantalla, premeu el botó blau -Seleccionar mètode d'identificació- 5è Seleccioneu qualsevol certificat digital vàlid, com per exemple: l'idCAT mòbil (al final d'aquesta pàgina hi ha informació de com aconseguir-lo), DNI electrònic, CERES, clave 2.0, etc. 6è Empleneu el formulari d'instància genèrica i adjunteu la documentació relacionada a l'apartat -Cal aportar-
Tramitar ara -
Presencial