Informe urbanístic. Certificat urbanístic
Tràmit que serveix per demanar els següents informes urbanístics o certificats urbanístics:
- De numeració o de nom de la via pública
Certificat on consta l'adreça i/o la numeració assignada a una finca. (Preu 52€)
- D’alineacions i rasants
Certificat de senyalització del càlcul de superfícies -normalment per cessions de vial o altres sistemes o per sobreres de via pública- segons normativa. Normalment, es demana per un projecte d'obres i, en especial, quan la finca està afectada per vial o altres sistemes -zona verda, parc forestal...- (Preu 125'40€)
- D'aprofitament urbanístic
Document on hi poden constar les condicions i el volum edificable permès d'una finca (número de plantes, fondària, separació de llindars de parcel·la...), l'aprofitament, les classes d'ús permès (habitatge, residencial, comercial, industrial, sanitari...) i les possibles afectacions, regulacions o ordenacions urbanístiques segons el que disposa el Pla General d'Ordenació de Martorelles. (Preu 125'40€)
- Informe urbanístic genèric
Document amb informació sobre qüestions relacionades amb el planejament i la gestió urbanística. (Preu 125'40€)
Qui el pot demanar
Qualsevol persona.
Normativa de referència
Ordenança fiscal núm. 23 Taxa per a l'expedició de documents administratius. Art. 6.1. Epígraf 3r
Quin cost té
Certificació urbanística | 52€ |
Certificat / informe urbanístic | 125'40€ |
Com es tramita
- Emplenar el formulari 0119 (que hi ha en aquesta mateixa pàgina) i seguir les indicacions de l'apartat -Canals de tramitació-
- Al cap d'uns dies, ens posarem en contacte amb vosaltres per indicar-vos la quantitat que heu de pagar, és a dir, rebreu la liquidació tributària.
- Haureu d'anar a una entitat bancària i fer el pagament.
- Es recomana enviar el comprovant del pagament al correu mar.urbanisme@martorelles.cat
- Finalment, us trametrem el certificat o l'informe que heu sol·licitad.
Termini màxim de resolució
1 mes
Qui pot sol·licitar-ho:
Ciutadania
Cal aportar:
-
Formulari - 0119 Informe, certificat urbanístic
- En el cas d'actuar en representació legal de la persona sol·licitant, s'ha de presentar la documentació acreditativa
- És d'obligat compliment que la documentació aportada i les seves dades siguin certes i a facilitar tota la informació requerida per l’Ajuntament
Canals de tramitació:
-
Telemàticament
Per fer la tramitació telemàticament heu de: 1er Prémer el botó verd de -Tramitar ara- que hi ha a sota, en aquesta mateixa pantalla. 2n Connectareu amb la seu electrònica. 3er Seleccioneu instància genèrica- i premeu el botó verd -Tramitar- 4rt Veureu una nova pantalla, premeu el botó blau -Seleccionar mètode d'identificació- 5è Seleccioneu qualsevol certificat digital vàlid, com per exemple: l'idCAT mòbil (al final d'aquesta pàgina hi ha informació de com aconseguir-lo), DNI electrònic, CERES, clave 2.0, etc. 6è Empleneu el formulari d'instància genèrica i adjunteu la documentació relacionada a l'apartat -Cal aportar-
Tramitar ara -
Presencial