Dret supressió dades. Dret accés dades. Dret rectificació dades. Dret oposició dades. Dret limitació dades. Dret portabilitat dades
Aquest tràmit garanteix poder controlar la forma com l'Ajuntament gestiona les vostres dades personals.
Més informació. Ves-hi
1 mes. Si es tracta de peticions especialment complexes, el termini es pot ampliar dos mesos més, fins a un màxim de tres mesos, prèvia notificació a la persona interessada de les causes que ho justifiquen. -> Possibles casos de denegació quan: • Una llei obliga a dur a terme el tractament de les dades. • Les dades són necessàries per a les actuacions administratives per assegurar el compliment d’obligacions tributàries. • La persona afectada és objecte d’actuacions inspectores.
Les persones que es relacionen amb l'Ajuntament de Martorelles
Per evitar canvis indesitjables que posin en perill algun dret de la mateixa persona interessada, indiqueu amb el màxim detall i claredat a quina/es dada/es es fa referència. Quan sigui possible, acompanyeu a la vostra sol·licitud documentació justificativa
Per fer la tramitació telemàticament heu de: 1er Prémer el botó verd de -Tramitar ara- que hi ha a sota, en aquesta mateixa pantalla. 2n Connectareu amb la seu electrònica. 3er Seleccioneu instància genèrica- i premeu el botó verd -Tramitar- 4rt Veureu una nova pantalla, premeu el botó blau -Seleccionar mètode d'identificació- 5è Seleccioneu qualsevol certificat digital vàlid, com per exemple: l'idCAT mòbil (al final d'aquesta pàgina hi ha informació de com aconseguir-lo), DNI electrònic, CERES, clave 2.0, etc. 6è Empleneu el formulari d'instància genèrica i adjunteu la documentació relacionada a l'apartat -Cal aportar-