Registre entitats. Registre associacions. Inscripcions
Aquest tràmit serveix per donar d'alta a les entitats i a les associacions de Martorelles al Registre d'entitats i associacions municipals. D'aquesta manera, queden reconeguts i garantits els seus drets i per tant, ajuda a fomentar l'associacionisme i la participació local, així com també, a enfortir una comunicació àgil i transparent amb l'Ajuntament.
Obligatòriament totes les entitats de Martorelles sense ànim de lucre que representen interessos socials d'àmbit general o sectorial amb seu social al municipi de Martorelles. Formaran part del Registre les associacions de veïns i veïnes, les de famílies d’alumnes, les entitats culturals, les esportives, recreatives, de joves i d’esplais, les entitats sindicals, empresarials, professionals o qualsevol altre similar legítima en el marc constitucional democràtic.
En el termini de 15 dies des de la sol·licitud d’inscripció (llevat que s’hagi d’interrompre per manca de documentació i/o informació) l’Ajuntament us notificarà un número d’inscripció i, a partir d’aquest moment, es considerarà donada d’alta a tots els efectes.
Gratuït
- Certificat emès pel secretari/ària de l'entitat/associació, amb el vist i plau del president/a, amb el nom, cognoms i DNI de les persones que ocupen els càrrecs directius, així com el número de persones associades a l'entitat/associació. - Còpia del CIF. - Còpia del document on consti el número d'inscripció en el Registre General d'Entitats i Associacions Jurídiques de la Generalitat de Catalunya, o qualsevol altre registre que, per l'àmbit d'actuació territorial o material correspongui. - Còpia dels estatuts acceptats pel registre general d'Entitats i Associacions Jurídiques de la Generalitat de Catalunya, o qualsevol altre registre que per l'àmbit d'actuació territorial o matèria correspongui. - Pressupost de l'any en curs. - Programa d’activitats de l'any en curs.
Per fer la tramitació telemàticament heu de: 1er Prémer el botó verd de -Tramitar ara- que hi ha a sota, en aquesta mateixa pantalla. 2n Connectareu amb la seu electrònica. 3er Seleccioneu instància genèrica- i premeu el botó verd -Tramitar- 4rt Veureu una nova pantalla, premeu el botó blau -Seleccionar mètode d'identificació- 5è Seleccioneu qualsevol certificat digital vàlid, com per exemple: l'idCAT mòbil (al final d'aquesta pàgina hi ha informació de com aconseguir-lo), DNI electrònic, CERES, clave 2.0, etc. 6è Empleneu el formulari d'instància genèrica i adjunteu la documentació relacionada a l'apartat -Cal aportar-
Regidoria de participació: