Atenció a persones consumidores i usuàries
Drets i garanties consum. Oficina Mòbil d'Atenció al Consum. Oficina Provincial d'Informació al Consumidor (OPIC)
Servei dirigit a defensar els drets de les persones consumidores i usuàries amb la intenció de procurar la millora de la seva qualitat de vida.
Línies de servei
- S’ofereix informació, orientació i assessorament a les persones consumidores i usuàries.
- Recepció, gestió i tramitació de les denúncies i reclamacions a la Generalitat de Catalunya (es proporciona l’imprès per a tramitar-les).
- Organització de cursos de formació en temes de consum.
Propera visita de l’Oficina Mòbil d’Atenció al Consum
Dimarts, 22 d'octubre de 2024 de 10.30h a 13h a l'avinguda d'en Piera, 51
Persones destinatàries:
Persones consumidores i usuàries
Cost:
Gratuït
Àrea responsable:
Regidoria de Comerç