Llicència de gual
Sol·licitud de gual nou. Modificació de gual. Actualització de gual. Reserva de gual. Aparcament exclusiu. Sol·licitud càrrega i descàrrega. Sol·licitud gual. Alta gual. Guals
Tràmit que serveix per realitzar gestions relacionades amb la llicència d'ús restringit de la via pública (vorera) per l'entrada i sortida de vehicles privats a edificis, habitatges, locals, garatges, solars o recintes:
- Sol·licitud de llicència de gual
- Modificació de les característiques del gual: físiques, per canvi d’ús o per canvi d’horari.
- Canvi de titular de la llicència de gual
- Baixa de la llicència de gual
Normativa reguladora
- Ordenança fiscal número 5. Impost sobre construccions instal·lacions i obres
- Ordenança fiscal número 10. Taxa entrada vehicles a través de voreres o qualsevol altre espai de domini públic local i les reserves de via pública per a aparcament, càrrega i descàrrega de mercaderies
- Ordenança fiscal número 22. Taxa per a llicències o la comprovació d'activitats d'urbanisme
Cost
Segons el que que estipulen les ordenances fiscals.
Al finalitzar les obres cal realitzar el següent tràmit
Llicència per a la primera utilització i ocupació d'edificis i instal·lacions
Per qualsevol dubte podeu contactar
Quan es dóna resposta:
Rebreu una notificació. Si el formulari que heu enviat està correcte us indicarem l'import, com fer el pagament dels impostos / taxes corresponents i com heu de procedir per aconseguir la placa i iniciar les obres.
Qui pot sol·licitar-ho:
Ciutadania
Cal aportar:
- Segons les vostres necessitats empleneu UN SOL FORMULARI: el Formulari 2349 o el Formulari 2354:
-
Formulari 2349 Llicència de gual: alta, modificació, reserva
-
Formulari 2354 Sol·licitud petició de placa
Aquest formulari solament s'ha d'emplenar i tramitar si
- La vostra placa de gual està en mal estat
- Quan us van atorgar la llicència de gual no us van donar placa
- Justificant de pagament de la taxa corresponent
- En el cas d'actuar en representació legal de la persona sol·licitant, s'ha de presentar la documentació acreditativa
-
Les persones comunicants estan obligades a que la documentació aportada i les seves dades siguin certes i a facilitar tota la informació requerida per l’Ajuntament per tal de comprovar la seva veracitat
Canals de tramitació:
-
Telemàticament
Per fer la tramitació telemàticament heu de: 1er Prémer el botó verd de -Tramitar ara- que hi ha a sota, en aquesta mateixa pantalla. 2n Connectareu amb la seu electrònica. 3er Seleccioneu instància genèrica- i premeu el botó verd -Tramitar- 4rt Veureu una nova pantalla, premeu el botó blau -Seleccionar mètode d'identificació- 5è Seleccioneu qualsevol certificat digital vàlid, com per exemple: l'idCAT mòbil (al final d'aquesta pàgina hi ha informació de com aconseguir-lo), DNI electrònic, CERES, clave 2.0, etc. 6è Empleneu el formulari d'instància genèrica i adjunteu la documentació relacionada a l'apartat -Cal aportar-
Tramitar ara -
Presencial