L’Ajuntament promou una enquesta per avaluar el servei prestat per l’OAC
- Actiu fins a finals de setembre, es pot respondre online o bé en format paper a la seu de l’Oficina d’Atenció.
El Servei d'Assistència a l'Organització de la Diputació de Barcelona ha posat a diposició de l'ajuntament una enquesta online sobre l'Oficina d'Atenció a la Ciutadania (OAC).
Les valoracions obtingudes permetran actualitzar la Carta de Serveis i avaluar el compliment dels compromisos adquirits en el document.
El qüestionari estarà actiu fins a finals de setembre i es pot respondre a través d'un formulari online o bé en format paper a la seu de l’Oficina d’Atenció a la Ciutadania.
El qüestionari demana a la ciutadania que valori del 0 al 10 l’atenció rebuda a través dels diferents canals: presencial, telefònic i per correu electrònic. També el temps d’espera fins a ser atès presencialment un cop s’arriba a l’OAC, la competència professional del personal, si el tracte rebut ha estat correcte i agradable i la qualitat de la informació rebuda.