Cita amb càrrec electe/a. Cita amb tècnic/a
El personal de les Oficines d'Atenció a la Ciutadania OAC- facilitaran al màxim l'assessorament i/o informació a la ciutadania. Però en determinades ocasions, bé sigui per la dificultat del tema o per la seva peculiaritat, la ciutadania podrà requerir, mitjançant aquest tràmit, la intervenció d'algun càrrec electe o tècnic/a municipal. En aquests casos, l’alcaldia o les diverses regidories atendran les peticions de cita en funció de la seva disponibilitat. Sempre es donarà resposta a la persona interessada de la forma més adequada.
Normativa reguladora
• Llei 26/2010, del 3 d'agost, de règim jurídic i de procediment de les administracions públiques de Catalunya.
• Llei 39/2015, d’ 1 d’octubre, del procediment administratiu comú de les administracions públiques.
Quin cost té:
Gratuït
Quan es dóna resposta:
Per la naturalesa del tràmit no es contempla un termini preestablert.
Qui pot sol·licitar-ho:
Qualsevol persona
Cal aportar:
-
Per fer el tràmit telemàticament
Empleneu la sol·licitud que s'obra amb l'enllaç -Tramitar ara-
-
Per fer el tràmit presencialment - empleneu aquesta sol-licitud
Imprimiu-la i porteu-la a l'OAC
Canals de tramitació:
-
Telemàticament
Per fer la tramitació telemàticament heu de: 1er Prémer el botó verd de -Tramitar ara- que hi ha a sota, en aquesta mateixa pantalla. 2n Connectareu amb la seu electrònica. 3er Seleccioneu instància genèrica- i premeu el botó verd -Tramitar- 4rt Veureu una nova pantalla, premeu el botó blau -Seleccionar mètode d'identificació- 5è Seleccioneu qualsevol certificat digital vàlid, com per exemple: l'idCAT mòbil (al final d'aquesta pàgina hi ha informació de com aconseguir-lo), DNI electrònic, CERES, clave 2.0, etc. 6è Empleneu el formulari d'instància genèrica i adjunteu la documentació relacionada a l'apartat -Cal aportar-
Tramitar ara -
Presencial