Oferta d'ocupació pública

Sol·licitud d'admissió a convocatòries de selecció de personal

Tràmit que serveix per accedir a les proves de selecció de personal per cobrir un lloc fixe o temporal a l'Ajuntament de Martorelles

Per consultar les convocatòries actives i les seves bases reguladores. Ves-hi

Quan es dóna resposta:

El termini de presentació de les sol·licituds està detallat en les bases reguladores corresponents de cada procés selectiu. Per norma general, acostumen a ser 20 dies naturals des de la darrera publicació als diaris oficials: BOP, DOGC o BOE. (Amb les bases reguladores també podeu consultar el dia de publicació)

Qui pot sol·licitar-ho:

Persones físiques que tinguin capacitat d'obrar d'acord amb les normes civils i que compleixin els requisits establerts a les bases reguladores de la convocatòria

Cal aportar:

  • Formulari - Selecció de personal

    Per a cada convocatòria hi ha un formulari concret que es publica conjuntament amb les bases reguladores específiques del procés

  • Documentació bàsica a aportar

    - Còpia compulsada del DNI o document identificatiu
    - Currículum Vitae
    - Còpia compulsada de la titulació acadèmica
    - Documentació original o còpia compulsada acreditativa dels mèrits al·legats
    - Si s'escau, tota altra documentació requerida a les bases reguladores de la convocatòria

Canals de tramitació:

  • Presencial

OAC - Oficina d'Atenció a la Ciutadania de la plaça de l'Ajuntament

Plaça de l'Ajuntament, 1 - 08107 Martorelles - Barcelona (Catalunya)
Telèfon: 93 570 57 32 Ext.1
Fax: 93 570 59 64
Adreça electrònica: oac@martorelles.cat
Horari:  
A conseqüència de la Covid-19 cal demanar cita prèvia per telèfon o correu electrònic. Horari d’estiu 01/06 a 30/09 de 8h a 14h atenció presencial i de 8h a 15h telefònica. Horari d'hivern de dilluns a divendres de 9h a 15h i dimarts de 8h a 19h
Veure situació en el mapa
Darrera actualització: 03.06.2020 | 14:31