Llicència d'activitat extraordinària i/o cessió de material per a activitats culturals, esportives o de lleure

Suspensió d'activitats presencials - situació provocada pel virus SARS-COVID-19

De conformitat amb el Decret d'Alcaldia de 14 d'abril  i en base la declaració de l’estat d’alarma per a la gestió de la crisi sanitària ocasionada pel COVID-19 i les mesures de seguretat preventives per la contenció de la pandèmia  es suspenen fins el el dia 26 d'abril  les activitats presencials organitzades per les entitats i associacions i les cessions d’espais municipals com a mesures preventives per a la contenció del coronavirus.

 

Les associacions inscrites al Registre Municipals d’Associacions i entitats sense ànim de lucre, han de sol·licitar llicència per realitzar qualsevol activitat en un espai municipal o per la utilització de material de titularitat municipal.

S'ha de presentar, com a mínim, 21 dies abans de la data de realització de l'activitat prevista.

Quin cost té:

Gratuït

Qui pot sol·licitar-ho:

Associacions i entitats sense ànim de lucre inscrites al Registre Municipal d'Entitats de Martorelles.

Cal aportar:

Canals de tramitació:

  • Presencial

    A les Oficines d'Atenció a la Ciutadania -OAC-

OAC - Oficina d'Atenció a la Ciutadania de la plaça de l'Ajuntament

Plaça de l'Ajuntament, 1 - 08107 Martorelles - Barcelona (Catalunya)
Telèfon: 93 570 57 32 Ext.1
Fax: 93 570 59 64
Adreça electrònica: oac@martorelles.cat
Horari:  
A conseqüència de la Covid-19 cal demanar cita prèvia per telèfon o correu electrònic. Horari d’estiu 01/06 a 30/09 de 8h a 14h atenció presencial i de 8h a 15h telefònica. Horari d'hivern de dilluns a divendres de 9h a 15h i dimarts de 8h a 19h
Veure situació en el mapa
Darrera actualització: 20.04.2020 | 17:54