Queixes, suggeriments i propostes

Podeu presentar les vostres queixes, suggeriments referents a temes com l'estat del carrer, l'enllumenat públic, infraestructures municipals, edificis privats, veïnatge, etc. Així com totes aquelles propostes que considereu oportunes, incloses les incidències o reclamacions d'un servei, una actuació o una decisió municipal. També ens podeu fer arribar les vostres  idees per ajudar a millorar la vida a Martorelles.

L’OAC recull les peticions, queixes i suggeriments i les distribueix al departament corresponent per a ser ateses i contestades.

Normativa reguladora:

  • Llei 39/2015, d'1 d'octubre, del procediment administratiu comú de les administracions públiques
  • Llei 19/2014, del 29 de desembre, de transparència, accés a la informació pública i bon govern

Quin cost té:

Gratuït

Quan es dóna resposta:

El termini legal és de tres mesos, a contemplar des de la data de registre de la sol·licitud.

Silenci administratiu: Per la naturalesa del tràmit no es contempla.

Vies de reclamació: Les ordinàries del procediment administratiu.

Qui pot sol·licitar-ho:

Qualsevol persona

Cal aportar:

Canals de tramitació:

  • Presencial

    Mitjançant instància a les Oficines d'Atenció de la Ciutadania -OAC-

OAC - Oficina d'Atenció a la Ciutadania

Plaça de l'Ajuntament, 1 - 08107 Martorelles - Barcelona (Catalunya)
Telèfon: 93 570 57 32 Ext.1
Fax: 93 6818726
Adreça electrònica: mar.oac@martorelles.cat
Horari:  
De dilluns a divendres de 8h a 15h.Dimarts a la tarda amb cita prèvia, excepte de l’1 de juny al 30 de setembre.
Vegeu-ne la situació al mapa
Darrera actualització: 21.07.2022 | 13:54